onsdag 24. september 2008

Vintage LO med blomster til Scrappehusets utfordring

Endelig scrapper jeg igjen etter 4 måneders tørke... Jeg fikk noen herlige barnebilder av min mor fra min mormor, og da kom inspirasjonen strømmende. Så da jeg fikk øye på utfordringen til Cathrine Angelica på bloggen til Scrappehuset, var det bare å sette i gang.

Dette var oppgaven:

Velg en sang som betyr mye for deg, og bli inspirert av den.
Tittelen skal inneholde ord/setning fra sangteksten.
Loen skal dessuten scrappes i vintagestil og den må inneholde blomster.

Og slik har jeg løst den:


Utstyrsliste:
  • Bazzill
  • Daisy D's mønsterark
  • Thickers - Daquiri vinyl
  • MM tiny alphas - brown ledger
  • Fancy Pants Soho Swirls
  • Glimmer Mist - Latte & Coffee Shop
  • Stickles - Cinnamon
  • Prima Belle Fleur
  • Prima Say it in crystals
  • Blonde
  • Metallpynt
  • Paljettbånd
  • Distress Ink - Walnut Stain

5 kommentarer:

Anne Bente sa...

åhhh, denne var herlig, godt du har fået scrapeånden tilbage

ninabakke sa...

Kjempe flott LO :)

Vibeke sa...

Så flott at du har fått tilbake scrappelysten!!! Utrolig flott LO!!:)

Morsomt at du deltar hos oss i Scrappehuset:)

cathrineangelica sa...

var en utrolig flott
lo:):)

og så morsomt at scrappe lysten kom tilbake:)

Anonym sa...

Nyyydelig!!!!