søndag 4. oktober 2009

Et enkelt bursdagskort

Jeg hadde liksom de store planene om å lage et kjempeflott kort til en dobbel 30 årsdag jeg var i i går... Men når jeg aldri satte meg ned og gjorde noe med planene, kom jeg i tidsnød og endte opp med et kjapt og enkelt kort i stedet....
***
I made great plans to make an absolutely stunning card for two of my friend who celebrated their 30th birthday yesterday... But since I never got around to actually making the card, I ended up with this rather simple card...

4 kommentarer:

Anette sa...

Nydelig!!! Det enkle er ofte det beste:)

Maya sa...

Sier det samme som Anette,det enkle er ofte det beste,og når det blir så lekkert som her,så gjør det jo ingenting om det ikke gikk helt etter planene!
Go`klem fra Maya :)

Therese sa...

det var helt nydelig!!!

Unknown sa...

If you're trying to lose kilograms then you need to start using this brand new tailor-made keto meal plan.

To create this keto diet, licenced nutritionists, fitness trainers, and chefs united to develop keto meal plans that are effective, decent, cost-efficient, and enjoyable.

Since their launch in January 2019, hundreds of individuals have already remodeled their figure and well-being with the benefits a great keto meal plan can provide.

Speaking of benefits; in this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones given by the keto meal plan.