torsdag 23. juli 2009

Har shoppet litt i det siste...

Tenkte jeg skulle vise dere noe av det flotte som jeg har shoppet i det siste... Jeg har faktisk shoppet mer enn jeg har bilder av, for noe av det glemte jeg å ta bilder av før jeg brukte av det... Men her er hvert fall noe av shoppingen min:

Forrige uke var jeg en tur på Litografen, dette ble med meg hjem den dagen:Egentlig skulle det ha vært med enda en pakke med Spellbinders, men den var dessverre ikke inne. Heldigvis fikk jeg den i posten i går...

Samme dag var jeg en liten tur innom Clas Ohlsson... Og jammen fikk jeg vel ikke med meg noe derfra også:
Siden jeg har bestilt meg ProMarkers (alle 92 fargene...) fra England, tenkte jeg at jeg trengte ny stempelpute og ark til å stemple på... Det endte opp i denne pakken fra Papirgleder:
Og i dag har jeg vært en tur på Scrappejungelen, for jeg trengte et stempel til å ha inni et kort til min svigerfar som ble hjerteoperert i går... Vel... Det ble ikke bare med det ene stempelet:
I tillegg til alt dette har jeg shoppet hyssing og sommerfugler på Kontant Engros, sommerfugler fra Bente-78 på Scrapbook Express og stempler og stempelputer på den lokale hobbbybutikken... Bare litt shopping siden siste, altså...

2 kommentarer:

Inger-Lise sa...

WOW.

Sun_Shine_ sa...

Skal si du har kjøpt deg mye fint!