søndag 12. juli 2009

Mappekort - vennskap

Nå har jeg altså prøvd meg på et mappekort. Jeg fikk en utfordring av min gode venninne, tinglise på Scrapping.no, der jeg skulle bruke noe av alt det nye jeg har shoppet den siste tiden sammen med minst ett av stempeltrykkene i en vandrepakke hun arrangerte til å lage et kort. Jeg valgte å lage et vennskaps mappekort til henne. Og her er resultatet:


Slik ser det ut inni:


Og et nærbilde av de tre små kortene inni mappen:


Hun fikk kortet i går når hun var hos meg i forbindelse med bursdagsfeiringen min, og jeg tror at det ble godt mottatt...

6 kommentarer:

Inger-Lise sa...

Det ble det:)

Renate Røverdatter sa...

Nydelig. Du er knallflink.
Flotte detaljer:)

Hilsen Renate

Tøvsjur sa...

synes denna va så fin asså! Imponert over folk som kan lage så fine kort:)

cathrine sa...

Så nydelig kort,fargene var så flotte :)

Gunn-Elin sa...

Så utrolig vakkert. Elsker fargene og detaljene.

Anonym sa...

Så fin denne var. Stilig med mange kort inni. Elsker den :D