onsdag 8. juli 2009

Mitt første konvoluttkort

Da har jeg prøvd meg på mitt aller første konvoluttkort. Og den heldige mottakeren var min farmor som har bursdag i dag! Kortet ble veldig godt mottatt!

På dette kortet har jeg fått brukt mye av det jeg har kjøpt i det siste og en del av de litt eldre sakene jeg har liggende. Jeg fikk blant annet brukt mitt nye "Håndlaget av Katrine" stempel for aller første gang. (Jeg fikk det i posten i dag ;o))

Her kommer kortet:

Og så laget jeg dette kortet inni til å skrive på:
Her er en liten detalj fra framsiden:

Og slik ser altså det nye stempelet mitt ut:
Jeg setter veldig stor pris på kommentarer fra dere :o)

2 kommentarer:

Sun_Shine_ sa...

Kortet ditt er helt nydelig!

(Må nok prøve å kopiere det en gang.)

Inger-Lise sa...

Kjempe lekkert kort og fint nytt stempel